Koniecznie przeczytaj w święta!

however_you_dress_it_upDobry Wieczór,

kilka dni temu, kończąc przygodę z „Ludźmi bezdomnymi” Żeromskiego, pomyślałam, że fajnie byłoby przeczytać teraz coś, co wprowadziłoby mnie w tzw. świąteczny nastrój, jakąś książkę związaną z tematyką świąteczną. Porzuciłam na chwilę smutnego doktora Judyma, aby prześledzić w głowie wszystkie tytuły związane z tym skojarzeniem. Ostatecznie stwierdziłam, że rzeczy najbardziej oczywiste wcale takie nie są, gdyż dopiero pod koniec mojego toku myślowego przyszła mi do głowy książka, w której opisane są wydarzenia, z powodu których rokrocznie świętujemy. Oczywiście chodzi o Biblię. Jeśli zatem nie jesteś jeszcze w świątecznym nastroju i nie czujesz tej magii, polecam Ci sięgnąć po rozdział drugi Ewangelii wg św. Łukasza lub rozdział pierwszy Ewangelii wg św. Jana – tam opisana jest istota rzeczy; to, o co w tych świętach w ogóle chodzi.

Życzę Wam, aby Jezus Chrystus naprawdę urodził się w Waszych sercach i zaszczepił w nich ogromną miłość, radość i siłę na cały przyszły rok. Cieszcie się świątecznym czasem!

Pozdrawiam Was serdecznie,

Ania

1 komentarz

Filed under Książki, Życie

One response to “Koniecznie przeczytaj w święta!

  1. Dziękuję bardo za piękne życzenia i również życzę Ci, aby te święta były ciepłe, spokojne i rodzinne. :)

Skomentuj

