Mój własny crazy idea!

Wpadłem ostatnio na taki pomysł. Raz w tygodniu pisać post w języku polskim. Wiem, że żyjemy w Polsce, jesteśmy Polakami, więc powinniśmy rozwijać  nasze zdolności pisarskie w ojczystym języku. Jednak ja jestem rok przed maturą, po polsku piszę naprawdę nieźle. Po angielsku zaś… tu pojawia sie problem. Nie idzie mi to najlepiej. Dlatego powinienem dużo ćwiczyć, a nie ma lepszego wyjścia niż pisanie po angielsku na blogu. Tematy będą dowolne, co mi wpadnie do głowy, o tym będę pisać. Oczywiście, będę pisać o czymś ważnym. Bynajmniej nie zamierzam pisać o tym, co zjadłem na śniadanie i czy mi smakowało. Będą to moje przemyślenia. Zacznę w nadchodzącym tygodniu. Mam już nawet pomysł.

Mam nadzieję, że pomysł Wam sie podoba. Jeśli komuś przypadł do gustu na tyle, że chce robić to samo, proszę się nie krępować, używajcie tego patentu.

Pozdrawiam i do przeczytania,

Marcin

1 komentarz

Filed under Uncategorized

One response to “Mój własny crazy idea!

  1. Dobrym pomysłem dla Ciebie jest w takim razie również konto na http://lang-8.com/. Tam możesz pisać nawet o swoich posiłkach i liczyć na poprawę nawet najdrobniejszych błędów przez Amerykanów, Brytyjczyków, Kanadyjczyków itd.
    Ania

Skomentuj

