Marcinowa trójka e-pik

epik

 

Tak, tak, ściągam po Ani. Nie przepadam za tzw. „wyzwaniami”, ale ten pomysł spodobał mi się głównie ze względu na „zbiór opowiadań”.  Rzadko kiedy zdarza mi się czytać tego typu literaturę. Jako że jest okazja i samo wyzwanie mnie do tego motywuje, to postanowiłem wziąć w nim udział. Oto książki, które wybrałem:

1. Klasyczny kryminał: „Tajemnica siedmiu zegarów” Agaty Christie

2. Zbiór opowiadań: „Opowiadania” Wojciecha Żukrowskiego

3. Powieść o wątku paranormal: „Starcie Królów” George’a R.R. Martina

W tej ostatniej wątków paranromal są setki, ponieważ jest to powieść fantasy. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać te książki do końca lipca.

Pozdrawiam,

Marcin

2 Komentarze

Filed under Książki

2 responses to “Marcinowa trójka e-pik

  1. To naprawdę fajne wyzwanie! Wciągnęło mnie na dobre. Czytam na bieżąco to co proponuje Sardegna, a i wracam do tego, co było, bo wyzwanie rozpoczęłam z poślizgiem. Pozdrawiam

  2. Marcin

    No ja też zacząłem z poślizgiem. Mam mało czasu, ale jedną już kończę, więc jest nieźle. Wyzwanie jest ciekawe, w pewien sposób o wiele lepsze od tych, o których wcześniej napisała Ania. Ono ogranicza nasz wybór, przez co nie mamy wielkiego problemu, co wybrać. Również pozdrawiam! :)

Skomentuj

