Moje skarby (I)

Wielu wielbicieli książek kręci filmiki, które przedstawiają kolekcje ich książek. Ja filmów kręcić nie zamierzam, ale zawsze chciałem się pochwalić swoimi skarbkami, tymi lepszymi i tymi gorszymi, tymi ukochanymi oraz tymi, na których się zawiodłem. Podzielę ten post na dwie części, gdyż nie mam jak zrobić zdjęć wszystkim książkom naraz.
Oto książki, widoczne na tych zdjęciach:


„Cień wiatru” Carlos Ruiz Zafon
„Gra anioła” Carlos Ruiz Zafon
„Gildia magów” Trudi Canavan
„Nowicjuszka” Trudi Canavan
„Wielki mistrz” Trudi Canavan
„Misja ambasadora” Trudi Canavan”
„Uczennica maga” Trudi Canavan
„Dopóki mamy twarze” C.S. Lewis (1 zdjęcie, na szczycie)
„Ulica grozy” Marta Tomaszewska
„Aleksander Wielki” Peter Green
„Elżbieta II” Marc Roche
„Kochanki i królowe” Benedetta Craveri
„Balzac” Stefan Zweig
„Leonardo da Vinci” Charles Nicholl
„Obronić cywilizację łacińską!” Feliks Koneczny
„Insygnia śmierci” J.K. Rowling
„Bóg chaosu” Tom Bradby
„Nadzieja na miłość” Michel Quint
„Nacja” Terry Pratchett
„Lewiatan” Scott Westerfeld
„Malowany człowiek” Peter V. Brett
„Bractwo Pierścienia” J.R.R. Tolkien
„Europa walczy” Norman Davies
„Nieśmiertelny” Traci L. Slatton
„Polowanie na Czerwony Paźdzernik” Tom Clancy
„Księga bez tytuły” Anonim
„Harry Potter. Filozoficzny czarodziej” Jorgen Gaare, Oystein Sjaastad
„Oko księżyca” Anonim
„Wakacje z duchami” Adam Bachdaj
„Przypadki Robinsona Cruzoe” Daniel Defoe
„Modlitwa za skazańca” Rafał Bogusławski
„Kroniki abisyńskie” Moses Isegawa
„Imperium czerni i złota” Adrian Tchaikovsky
„Banita” J.I. Kraszewski
„Sekret Genezis” Tom Knox
„W hołdzie królowi” – zbiór opowiadań fantasy wielu autorów
„Bar dobrych ludzi” J.R. Moehringer
„Quo Vadis” Henryk Sienkiewicz
„Ogniem i mieczem” Henryk Sienkiewicz
„Szewcy” Witkacy
„Pamięć i tożsamość” Jan Paweł II
„Zew krwi” Jack London
„Nędznicy tom I” Victor Hugo
„Przemytnik cudu” Jakub Małecki
„Obcy ptak” Bente Pedersen
„Dzienniki Sherlocka Holmesa” Arthur Conan Doyle

Jestem niesamowicie dumny z tego, jak wiele książek posiadam. Cieszę się, że mogę nimi dysponować każdego dnia, nie muszę wypożyczać ich z biblioteki, co wiąże się z długim oczekiwaniem na nie. Moim pomysłem w związku z tą listą jest cotygodniowa recenzja jednej z tych książek, według listy. Oczywiście, te, których jeszcze nie przeczytałem, nie będę recenzował. Tak więc, najbliższa recenzja już w przyszły poniedziałek. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba. Pozdrawiam,
Marcin :)

4 Komentarze

Filed under Książki

4 responses to “Moje skarby (I)

  1. Ania

    Ciekawa jestem tylko, czy „Cień wiatru” stał na tamtym miejscu od zawsze czy może chciałeś zrecenzować go jako pierwszego i stąd ta pozycja ;).

  2. Czekam właśnie na recenzję „Cienia wiatru”, bo ostatnio dostałem tę książkę i czeka cierpliwie na przeczytanie.

  3. Patrycja

    oo, fajnie Was znowu widzieć ;) prośbę mam małą przy okazji recenzji „Cienia wiatru”. Zupełnie nie znam twórczości Zafona, ale to nazwisko słyszę podejrzanie często. Czy mogłabym prosić o kilka ogólnych zdań na temat jego utworów w recenzji? Tematyka, cechy wspólne, no i chociażby czy składnia jest skomplikowana ;D
    i przy okazji, znalazłam kiedyś stronkę, która przypadnie Wam do gustu(przynajmniej tak myślę), więc dzielę się adresem http://www.awesomepeoplereading.tumblr.com
    Pozdrawiam

Skomentuj

